Thursday, March 18, 2010

Random


Took this pic yesterday while waiting for bus/my parents to fetch me at Genting Klang
Love this pic 'cause it's quite abstract.. Lol
And it reminds me of XXXHoLic's anime!
I wonder if their inspiration of drawing the anime comes from this..?

Pass up our Creative & Critical Thinking 2nd assignment today, and had a small.. "useless" exhibition
And we have to vote which is the best 3 and whatever..
It feels weird. Lol.
I know I can present quite lot of thing from my artwork buuuutttt...
I just want to end it asap 'cause I'm freakin nervous and all eyes on me.. scary wtf..!
If few ppl and not standing in front of everyone ok la.. but.. no..... *shivers*
I don't like presentation!!

Bye to 2nd assignment, and hello to 3rd assignment! (booo...)
I have no idea what to do, totally blank. (weee~)
And colour studies group assignment..
噢,一切顺其自然吧。


OHH! And today.. bye to my money..
I've bought THIS... lalala...
Actually I can ask my dad to get it for me but I didn't thought of that..
How stupid am I?!
But.. oh well~
____________________

I ♥ milk, Dutch Lady = ♥
I ♥ Koko Crunch
I ♥ milo ice
I ♥ abstract stuffs
I ♥ GLAY (Hisa♥)
I ♥ electric guitars
I ♥ X JAPAN (hide♥)
I ♥ Rilakkuma
I ♥ my family
I ♥ chocolate cakes and cookies


以前本来第一个是放“它”,一定有“它”,没有了“它”好像会死这样的
不过过去就算了吧
现在轮到下一代这样,看的时候.. 虽然自己曾经像他们,现在却觉得怪怪的
不好的看法的话,很像.. X教... ehem.. ehemhem... (lol 讲罢了啦)
怀念是怀念以前,现在也没有想回去了

唯一的遗憾就是... 当年我的戏... 噢
现在却不是从我手中在外扑面,而是下一代的...(我就是很自私的..)
本来不想给你们的... 因为... 是我的咯 (LOL =X)
当年有一次也是这样(虽然不是我的剧本),可是演别人的剧本
不是很开心罢了.. 而且我不是原本的演员(不是晴天娃娃之恋啦)
不过... 酱难得找我帮... 算了咯给你们... *呜*

你们这一班的,应该好像当年我们演晴天娃娃之恋的时候吧..?
应该...

不是很喜欢用人家的东西罢了... 不管是剧本,歌,作品啦
原本的最好 (除非自己另外改好一点咯..duh)
珊... 做么不要改剧名.. 那个是我的hide的歌名... T___T
哎呀算了啦,一句讲完啦,我又自私又计较
至少有thank我,要不然你就... *kraakk*(手) ^^*
不过你们主要玩得开心就好咯...

(珊... 我的剧本... 记得要还回给我啊...)




------

很久没有三个一起出来了,完了吗?不知道..
停学了也没告诉我们.. 问的也没什么回复
现在在做什么工也不懂...
回答过很多次,不能再回答吗..?....
不过不想问了,等下嫌烦还是什么..

也不去理了,各走各路,时间不一样
噢,总有一天会再见面吧..?

停学也停了,劝导的话也不必说了
只希望下次你会继续读下去...
压力过了就会有满足感..
大家一起加油吧..

I use to think "There's no such thing as best friends "forever" in my dictionary"
I guess it's still.. the same...?

*如果看了这些,不要在这里留言
不需搞大事情,只是我的一些想法
This is my blog.

No comments: