Thursday, October 16, 2008

16_10_08

(Swt dunno what title to put)

Fuu~ these day kept studying for SPM!! Huhu.. although I studied for the whole afternoon, but dunno why feel like what also didn't studied! The time pass so fast!

Hehe so happy to see this infront of me while I'm studying~ So hard to make it! ♥

But.. already patah because quite thin.. (ignore those dust on the table..)

Haih.. I can't believe there's a few weeks left and it's time to BATTLEEE!! I mean it's time for SPM..


Heheh wrote this on the tuition centre's whiteboard when no one's there then I quickly erase it.. (but so kesian the teacher have to draw those lines again because have to use to teach us akaun)

Dunno why every year the weather must be like this, first the sunlight bright and hot like crap, then suddenly raining heavily..

Hate it because I have to walk to the tuition centre and walk back home again.. but if heavy rain with no wind then ok la, because my umbrella is too light, the wind always blow my umbrella, makes me very scare my umbrella will rosak.. so ugly.. =X


* me and my sis' umbrellas


.... SPM is coming soon.. but.. got some "friendship" problems again..

I really got bored la.. always have problems in this friendship..! And always the same problem!! Ugh!
I'm really glad and happy that I have the two of them as my friends, but.. ugh dunno how to say la! ... I'm really tired of it.. Why won't she notice her own problems? This always happen but still she won't think about it..
“放飞机”.. does she really know the meaning? Before the outing's time/day before the outing we told her that we won't be going.. That's not 放飞机, ok..

I always don't want to go for outings because
1. I don't like going out
2. no money,saving to go to concert
3. I don't like going out with other ppl except my sis because different interest and I don't like Sg Wang and Times Square
4. SPM IS HERE STILL WANT GO OUT FOR WHAT?!!

AND! I DIDN'T said that I want to go to JJ last time! Ugh change to chinese la hard to express..
上次你们有跟迪生出的那天我也没有讲我要去还是什么,因为知道自己会有东西不对劲,我sms你跟你讲我肚子痛你又不信,讲我明明是要睡觉却讲自己肚子痛而不去.. 拜托,我是真的肚子痛啦!
我每次在班上睡觉,几次讲我懒得去舞狮练习,几次讲我不想出街因为要睡觉,你就什么都讲我都是要睡觉而拒绝!
现在大部分我都直接讲我不要去不想去了,我都不喜欢出街的啦,我每次讲我不喜欢或破产了又不听的!拜托,我这个月只有RM15用罢了叻!你要我怎样?上次去你们JJ我也没有讲我要去啊!我讲叫你们去吃Big Apple是在讲你们平时跟家人去的时候就去吃啦!
虽然这个拜五会去Milkgreen聚会,庆祝老师生日.. 过后会跟我姐去看High School Musical 3.. 但都不同的东西来的!一个是聚会,一个是跟我姐姐去看戏!
上次八月的时候,又去小树庆祝淑凤生日,又去JJ庆祝阿Eng和阿桐的生日,买礼物蛋糕那些已经要破产了,还有去吃板面,还看到不想看到的人.. 年头的时候也是有去几次JJ.. 出了那么多次你还讲我们不在乎跟你的约会?你想要怎样噢?朋友就要每次出街的咩?酱表面来做么?
我form3的时后,每次跟你,迪生和耀强出街,每次去你家,每次去饮茶,那些叫什么?!你懂那年我除了跟Milkygreen在一起时开心,就是跟你们三条水一起的时候开心吗?!

要考试了还不读书一直出街做么?!整天讲要没有钱了又一直出街!我叫你读书,你笑着对我讲“嗯”又怎样?整天玩game!关心朋友有很多种的啊!我不喜欢在表面那样来关心可以没有?对我来讲我自己很表面的话我会觉得自己很假,可以没有?!每次听你跟阿桐他们讲game的东西都显掉.. 就是听到你一直讲这些,担心你下次过不到SPM的关,就叫你温书.. 现在叻?你有读没有?
之前还没反面时,你割手的时候是因为我们这几条水,好咯.. 那时你死命show给我看的时候我一直不要看,看到了我就“睡觉”.. 我看到哭咯,你爽咯?!高兴咯?!
我不明白做么你们每次自虐!你们要有一天错手了真的弄死自己或割到上瘾有一天真的自杀是吗?!!发泄.. 发泄不可以用别的positive方式是吗?!整天想negative的东西..!

毕业旅行.. 去Genting.. RM80.. 你讲我爽约?我在钱方面酱够吝啬酱省,只会花在hide或XJAPAN的东西罢了的 (学校或戏剧的东西不包括),你讲我爽约?!RM80我能买几多东西 噢?!RM80我姐姐已经能买24本漫画了啦!还有,我是不喜欢花父母的钱的,你讲我爽约?!很爽是吗爽约?!不懂我不去的原因就觉得自己想的东西对!

我之前每次在心得都是写你们的东西向Milo老师诉苦!每次和好了又有事情发生,不然就反面.. 老师看到我写的都显掉!而且每次都给他猜到又会有东西发生!很“显”你懂吗?!

还有,你有注意到每次都是在考试期间发生吗?!去年又是酱,今年又是酱!现在又是!尤其是现在啊!SPM叻!Siao啊!你不温书,我要温的叻!你不为自己前途好,我要咯!现在就因为我讲我不去Genting了,你就酱!你要我等到考完了SPM才突然讲不去了是吗?!
只有你一个人傻傻期待去Genting/出街? 屁啦!我还想着拍多多照片post在blog的叻!不知道还要讲!讲你每次只会觉得自己觉得的东西是对的,你又不听!就直接讲那些讲自己笨,对不起之类的.. 没有人讲你笨你自己就在那边吵!即使von有讲你笨都是玩玩的啦!你不认识她咩?!对不起有鬼用啊?你都不知道自己到底什么问题有鬼用啊?!

每次我们要把你“救回来”你就讲我们每次怎样怎样..!

上次那件事我姐有在forum劝你,要帮忙救你,你又不爽我姐!还在msn烦她!你想怎样?!你有在她msn问我在哪里,她讲我睡了,你就在那边“哈哈,她会早睡?”之类的.. 拜托,我早睡有什么出奇?如果第二天有上个我最迟都12~1am睡啦!我不像你每次3或4点才睡!
上次本来不想和好因为你来烦我姐,过后就没什么了.. 但有一次我讲到我姐的时候你就讲你“觉得她很..” 要讲又不讲!我还以为你已经“醒”了,原来根本就没有!
对我来讲我姐姐和家人的地位是比你们高几百几亿倍,不。准。烦或侮辱他们!!

你每次都写“不会再那么笨/傻vdihfisdf....” 怎样怎样,“不会再让人家伤害ueywjdbjs..”,“不会再想以前那样,弄人家开心反而被人伤害”之类的.. 你觉得以前你很笨,现在不笨吗?我反而觉得现在的你才笨,本来好好的走正路,但却选择了走歪路。

不管你会不会看我写的东西都好,你看到不爽不服觉得我写得不对都好,不管你怎样想都好,你自己去想就对了。

如果开学又看到你的手有伤痕,酱Byebye。

还有,我写了这些讲了什么,放心,我知道我下次会后悔的,因为每次都发生一样的东西,显掉了。

Damn tired about it.. That's why I choose this person to be my beeessssttt friend~

YAY MY STUPID SIS!!

I mean, it's not like we didn't quarrel or fight before.. When we're still kids, she always bullies me and made me cry.. and use a scary bunny plush toy to scare me.. and we fight by pulling each other's hair..(WAA now think about it so dramatic!) She snatch away my blankets and pillow dun let me sleep.. I used my fingernails scratch her hand until bleed before.. thrown a crystal-rock-like thing towards her 'cause she made me pissed.. she used the Apacer "hammer"(balloon thingy?) hit my head!!! Man I hate her!!

But what good is.. we have the same interest! That's so nice! And my friends envy that I'm so close with my sis~ ^^


* dressing room

YAY WE ARE X!!!


Ok.. Now the things which are important to me...
1. SPM!!
2. Family
3. music/X JAPAN
4. Food

Shit la I hate holidays!! Makes me getting fatter!!!! X___X

Oh ya! Tomorrow night going to Milkygreen gathering and celebrate Milo teacher's birthday~!! Miss them so much..!! (Milkygreen is a drama group that I join in school~)

Oh! And tomorrow is Jiro's(GLAY) birthday! HAPPY BIRTHDAY JIRO!!! XD

Anyway, Hope I'll achieve my dreams..!!


-THE END-





8 comments:

ahboy said...

*很喜歡你這個髮型,加油哦~~~

kim-chan said...

i wish you luck on SPM first ^_^ But after this battle, you will feel "free" =D That feeling very good wan ahahaha

YEAH! I AGREE LO! RAIN RAIN RAIN! Yesterday after class at 6pm RAIN AGAIN! I bring laptop to college somemore. Scared wet. So ngai him.

I close with my sis the most too. And we also enters dressing room at the same time XD XD XD !~ We have something in commmon ehehe

kurokei said...

D= I'M FAT!!

benzhu said...

几百年了都没有留言给你鸟 =X

我很喜欢你这次的发型

hmm , 我也觉得‘她’变了很多
很累吧?跟随自己的心去走吧
有目标是好的,你要加油哦!

SPM一定可以的 !!

无论什么方面,我都知道你是行的,不是[型](yeng)XD


dororo , support u !


kerokerokerokerokerokero~~

KaedE said...

benzhu:
owh keroro! dorodorodorodoro~
哈哈我也是很久没在你那里留言了啊~
噢.. 真的很累.. 很想快点毕业+考完spm! 可是下次我们读同样的学院,还可能读同一课..|||
呵呵~你不用否认了啦~我知道我很[型]~ XD (walau 很久没有讲自己yeng了 =__=||)

Яeiki said...

手腕上的傷痕...什麼原因..
現在的孩子... 怎麼搞的..

阿楓,以前的髮型比較Q ~

Яeiki said...

還有我發覺阿楓喜歡穿線條設計的衣服哦? 哈!

KaedE said...

Reiki:
现在的孩子..唉..我也不知道..!不过不是每个都是这样啦..!
哈!我比较喜欢自己短发~
没有啦,这件紫色线条的是试穿罢了啦!我平时只是随便穿普通tshirt和七分裤罢了,整个男人婆酱 =__=|||